Кодак Колор Плюс 200 - по якості вважається, що вона нижча, ніж у Kodak Gold 200, однак це не повністю правда. Фактично, ColorPlus 200 - це дуже недооцінена плівка. Навіть за своєю ціною вона дає чудові результати.
ColorPlus 200 - це кольорова негативна 35-міліметрова плівка з балансуванням світла денного світла (5500K) з ISO 200. Вона доступна і ідеально підходить для багатьох застосувань. Це менш вдосконалена плівка, що використовує старішу емульсію. Стара емульсія, яка використовується у цій плівці, дозволяє отримувати зображення з тонами, що нагадують минулі часи.
Сині відтінки на цій плівці дійсно яскраві та приємні. На відміну від інших плівок, які також використовують стару емульсію та дають дуже яскраві зеленувато-сині відтінки, на ColorPlus 200 сині виглядають дуже природними та реалістичними. Ця плівка має дивовижну динамічний діапазон, і навіть при експонуванні на небо, маємо деталі у тінях озера та гілок дерев.
Жовті відтінки - це безумовно найсильнійший аспект цієї плівки. На майже кожному кадрі плівки є жовтий/теплий відтінок. Це перетворює темно-помаранчеві тіні, які в реальному житті були сірими/чорними. Те саме стосується сірих відтінків - вони стають більш помаранчевими, як кам'яні сходи в храмі, які переходять у відтінок кольору плитки. Під освітленням від ламп з ковильними нитками він може бути занадто жовтим, але за слабкого освітлення та темних небесах дає дуже гарний вінтажний ефект, який особливо подобаєтся.
На цій плівці переважають теплі кольори. Червоні відтінки іноді можуть трохи зміщуватися до помаранчевого, але в цілому, червоні відтінки виглядають правдиво і яскраво.
Зелені відтінки також зміщуються до жовтого кольору спектра, трохи тепліші, ніж вони є в реальному житті. Так само, як жовтий тон стає м'яким янтарем, темні зелені, наприклад, зелений емаль, перетворюються на темний лайм.
Тони шкіри виглядають чудово при природному освітленні, знову ж таки, трохи теплі. Спалах балансує цей жовтий теплий тон з блакитним світлом і дарує дійсно правдивий колір і приємний тон шкіри.
Середні значення кольорів для кожної з чотирьох основних кольорів, визначених з фотографій портретів на ColorPlus 200:
ЖОВТИЙ Середнє значення кольору R: 245.0 G: 224.0 B: 79.0
ЧЕРВОНИЙ Середнє значення кольору R: 240.0 G: 172.0 B: 100.0
СИНІЙ Середнє значення кольору R: 109.0 G: 124.0 B: 156.0
ЗЕЛЕНИЙ Середнє значення кольору R: 197.0 G: 198.0 B: 89.0
Базуючись на цих значеннях ви можете легко побудувати пресет наприклад у Lightroom для ваших інших цифрових фото.
Якщо ви фотографуєте вулиці або користуєтесь плівкою на відпочинку, то він буде чудовим варіантом. Плівка має природні тони шкіри, помірне зерно і підходить для загального використання. Якщо вам потрібна більша швидкість, ви можете вибрати Kodak Ultramax 400, він коштує приблизно те саме, має схожі характеристики, але на одну ступінь швидший за рахунок трохи більшого зерна.
Єдиний недолік полягає в тому, що плівка, годиться для всього, не є ідеальним для чогось конкретного. Якщо ви фокусуєтесь на портретах, то вам потрібен спеціалізована плівка, так само, як і для пейзажів - краще підійде Ektar 100. Якщо ви маєте щось конкретне на увазі, то краще обрати спеціалізовану плівку, а Colorplus 200 залишити для компактної камери.
ТАК ⇑
Для щоденного використання, завантажуйте в будь-який фотоапарат і очікуйте чудових результатів, як при яскравому світлі, так і при спалаху, враховуючи ціну, він добре впорається з завданням.
Якщо плывка доступна у вашому районі, обирайте її! Це гарний плівковий матеріал, який можна знайти.
Відмінний вибір для початківців, які хочуть теплі тони, якщо ви віддаєте перевагу трохи холоднішим тонам, обирайте Fujicolor C200.
НІ ⇓
Якщо вам не подобаються теплі відтінки або якщо ви плануєте використовувати його під світлом жарових ламп.
Не найкращий вибір для пейзажів або портретів, він не зберігає багато деталей, як професійні плівки.
Для нічних сцен обирайте Ultramax 400, він має такий самий ефект і подвійну швидкість за ту ж ціну.